Sekretariat czynny od 7.30 do 15.30.
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostepności
Deklaracja dostepności
Resetowanie ustawień
Reset

Umiejętności nauczycieli edukacji formalnej w świetle Zintegrowanej Strategii Umiejętności 2030 a prestiż zawodu nauczyciela

Umiejętności nauczycieli edukacji formalnej w świetle Zintegrowanej Strategii Umiejętności 2030 a prestiż zawodu nauczyciela

Zintegrowana Strategia Umiejętności określa cele i zadania krajowej polityki na rzecz rozwoju umiejętności, odnosi się więc do szerokiej gamy zagadnień związanych z nabywaniem przez osoby w różnym wieku nowych „zdolności sprawnego radzenia sobie z czymś”.

Publikacja Umiejętności nauczycieli edukacji formalnej w świetle Zintegrowanej Strategii Umiejętności 2030 a prestiż zawodu nauczyciela, autorstwa prof. dr hab. Henryka Domańskiegao, dr Moniki Staszewicz i dr Dominiki Walczak, jest głosem w toczącej się debacie wokół umiejętności nauczycieli. Wykorzystano w niej zapisy fundamentalnego dla rozwoju umiejętności dokumentu krajowego, jakim jest Zintegrowana Strategia Umiejętności 2030 (MEN, 2019; MEiN 2020) oraz wskazano znaczenie umiejętności dla budowania i wzmacniania prestiżu zawodu nauczyciela.

Zachęcamy do lektury :-)

images/Umiejetnosci-nauczycieli.pdf

               
               
               
Data dodania: 2024-10-08 19:19:25
Data edycji: 2024-10-08 19:24:02
Ilość wyświetleń: 28
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej