Sekretariat przyjmuje interesantów w poniedziałki 13.00-15.00, wtorek-piątek 10.00-12.00

Czcionka:

A+A-

Kontrast:

Godziny składania zgłoszeń oraz odbioru opinii

Zgłoszenia do Poradni skladać można osobiście od wtorku do piątku w godzinach od 10.00 do 12.00 oraz w poniedziałki od 13.00 do 15.00 w sekretariacie I piętro, jak również w formie elektronicznej na adres poradnia@pppboleslawiec.pl lub tradycyjną pocztą.  Opinie odbierać można od wtorku do piatku w godzinach od 10.00 do 12.00 oraz w poniedziałki od 13.00 do 15.00.

Data dodania: 2021-04-09 14:12:50
Ilość wyświetleń: 118

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz

Kalendarz

Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej