W dniach 23.12.2024, 27.12.2024 ,30.12.2024 sekretariat czynny będzie od godz. 7.00-15.00 W dniu 24.12.2024 r. poradnia będzie nieczynna. W dniu 31.12.2024 sekretariat czynny będzie od 7.30-14.30.
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostepności
Deklaracja dostepności
Resetowanie ustawień
Reset

Godziny składania zgłoszeń oraz odbioru opinii

Zgłoszenia do Poradni skladać można osobiście od wtorku do piątku w godzinach od 10.00 do 12.00 oraz w poniedziałki od 13.00 do 15.00 w sekretariacie I piętro, jak również w formie elektronicznej na adres poradnia@pppboleslawiec.pl lub tradycyjną pocztą.  Opinie odbierać można od wtorku do piatku w godzinach od 10.00 do 12.00 oraz w poniedziałki od 13.00 do 15.00.

 

Data dodania: 2021-01-29 14:41:45
Data edycji: 2021-04-09 14:10:14
Ilość wyświetleń: 1359
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej