Zmiana godzin pracy sekretariatu poniedziałek 8.00-17.00, wtorek-czwartek 8.00-15.00, piątek 8.00-14.00

Czcionka:

A+A-

Kontrast:

Godziny składania zgłoszeń oraz odbioru opinii

Zgłoszenia do Poradni skladać można osobiście od wtorku do piątku w godzinach od 10.00 do 12.00 oraz w poniedziałki od 13.00 do 15.00 w sekretariacie I piętro, jak również w formie elektronicznej na adres poradnia@pppboleslawiec.pl lub tradycyjną pocztą.  Opinie odbierać można od wtorku do piatku w godzinach od 10.00 do 12.00 oraz w poniedziałki od 13.00 do 15.00.

 

Data dodania: 2021-01-29 14:41:45
Data edycji: 2021-04-09 14:10:14
Ilość wyświetleń: 923

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz

Kalendarz

Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej